Krátke zhrnutie pozície
Hlavnou úlohou finančného riaditeľa je riešenie finančných záležitostí vrátane prípravy finančných plánov, reportingov, finančných analýz, interných kontrol a koncoročných auditov. Priamo reportuje manažmentu s cieľom dosiahnutia ziskových obchodných rozhodnutí. Jeho činnosti sa týkajú nasledovných oblastí:
Využite príležitosť stať sa členom spoločnosti ktorá je lídrom na trhu v oblasti robotizácie.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– tvorba finančnej stratégie, dohľad nad jej realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
– zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov spoločnosti
– manažovanie činnosti tímov v rámci finančného oddelenia, komunikácia s manažmentom spoločnosti a interpretácia finančných výsledkov manažmentu spoločnosti
– riadenie finančných tokov spoločnosti, cash-flow
– tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, plánovania
– zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch hospodárenia
– analýza nákladov a následná optimalizácia nákladov spoločnosti
– spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy, komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
Iné výhody
– Priame podieľanie sa na tvorbe stratégie spoločnosti – vysoká miera sebarealizácie
– – Mobilný telefón + notebook
– Veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
– Polročné a ročné odmeny
– Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
– Stravné karty
– Jazykové kurzy a odborné školenia zadarmo
– Mladý a príjemný kolektív
– Príjemné, klimatizované a úplne nové pracovné prostredie
– Firemné akcie, rozšírený pitný režim zadarmo, široká ponuka ďalších benefitov
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské v ekonomickom smere
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Počítačové znalosti – používateľ
Microsoft Excel – pokročilý/expert
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– min.5 rokov praxe a profesionálnych skúseností na pozícii finančného kontrolóra, finančného analytika alebo finančného riaditeľa vo výrobnom závode
– znalosť anglického jazyka
– aktívne používanie programu Microsoft Excel na vysokej úrovni
– znalosť relevantných zákonov (o účtovníctve, o DPH, o daniach, obchodný zákonník)
– znalosť štatistických výkazov
– veľmi dobré komunikačné a analytické schopnosti
– logické myslenie
– zodpovednosť, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť, zmysel pre tímovú spoluprácu, schopnosť pracovať pod stresom, flexibilita
– znalosť ekonomického softwaru (Helios výhodou)
Platové podmienky:
od 2700 € + polročné a ročné odmeny. Na pohovore starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, predpoklady a skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností a praxou bude samozrejme seniorita zohľadnená v platovej ponuke.