404
Mrzí nás to, stránku nie je možné nájsť.
Niečo sa pokazilo, alebo stránka neexistuje.
404
Mrzí nás to, stránku nie je možné nájsť.
Niečo sa pokazilo, alebo stránka neexistuje.
Budeš:
– aktívne vyhľadávať a oslovovať potencionálnych zákazníkov,
– sa starať o existujúcich zákazníkov (poskytovať technické konzultácie, analyzovať ich potreby a navrhovať optimálne riešenia),
– monitorovať trendy a novinky na trhu v danej odbornej oblasti,
– pripravovať a prezentovať cenové ponuky na mieru podľa špecifikácií zákazníka,
– vyjednávať podmienky a uzatvárať obchodné zmluvy,
– koordinovať projekty od zadania až po ich realizáciu u zákazníka.
Okrem zaujímavej práce naviac získaš:
– prácu s najmodernejšími technológiami,
– prácu v dynamickom a modernom odvetví,
– príjemné a moderné pracovné prostredie,
– auto, notebook, telefón aj na súkromné účely,
– jazykové kurzy, tréningy,
– finančné príspevky pri životných a pracovných jubileách, či pri narodení dieťaťa,
– firemné akcie, teambuildingové aktivity,
– možnosť osobnostného a profesionálneho rastu,
– možnosť home office,
– flexibilnú pracovnú dobu,
– neformálnu a otvorenú komunikáciu,
– transparentnú firemnú kultúru,
– prácu vo firme, ktorá rešpektuje svojich zamestnancov aj okolie,
– skvelú partiu mladých a motivovaných ľudí.
Ponúkame Ti základnú mzdu od 2000 €/mesiac (ak si junior, tak od 1400 €/mesiac).
K tomu navyše polročné a ročné odmeny podľa výsledku hospodárenia spoločnosti a nadstavbový odmeňovací systém za získanie zákazky
Budeš :
– mechanicky montovať jednotlivé komponenty
– mechanicky upravovať komponenty
– zapájať elektrické komponenty a zariadenia
– samostatne obsluhovať elektrické zariadenia
– oživovať elektrické zariadenia
– pripravovať roboty na integráciu
– robiť základné nastavenie robotov
Okrem zaujímavej práce naviac získaš:
– Peniaze vždy načas
– Možnosť ďalšieho vzdelávania a kariérneho rastu
– Sebarealizáciu
– Príjemné a moderné pracovné prostredie
– Kávu, čaj zadarmo počas pracovnej doby
– Odmeny pri pracovných a osobných výročiach
– Firemné teambuildingové akcie
– Možnosť zapožičať si firemné auto
– Možnosť kariérneho rastu
– Mladý a príjemný kolektív
Ponúkame Ti mzdu od 1300 €/mesiac (ak si junior, tak od 1000 €/mesiac). K tomu navyše polročné a ročné odmeny podľa výsledku hospodárenia spoločnosti.
Budeš :
· aktívne vyhľadávať nových zákazníkov,
· realizovať akvizície nových zákazníkov,
· monitorovať konkurenčné aktivity a situáciu na trhu,
· participovať na príprave plánu predaja,
· navrhovať zadania pre technické riešenia projektov,
· tvoriť cenové kalkulácie a vyjednávať zmluvné podmienky,
· spolu s projektovým manažérom tvoriť a kontrolovať časové plány projektov,
· sa starať o našich existujúcich zákazníkov,
· zodpovedať za splnenie stanovených obchodných cieľov a za dosiahnuté finančné výsledky z projektov
Okrem zaujímavej práce naviac získaš:
· prácu s najmodernejšími technológiami,
· prácu v dynamickom a modernom odvetví,
· príjemné a moderné pracovné prostredie,
· auto, notebook, telefón aj na súkromné účely,
· jazykové kurzy, tréningy,
· finančné príspevky pri životných a pracovných jubileách, či pri narodení dieťaťa,
· firemné akcie, teambuildingové aktivity,
· možnosť osobnostného a profesionálneho rastu,
· možnosť home office,
· flexibilnú pracovnú dobu,
· neformálnu a otvorenú komunikáciu,
· transparentnú firemnú kultúru,
· prácu vo firme, ktorá rešpektuje svojich zamestnancov aj okolie,
· skvelú partiu mladých a motivovaných ľudí.
Ponúkame Ti základnú mzdu od 2200 €/mesiac (ak si junior, tak od 1400 €/mesiac). K tomu navyše polročné a ročné odmeny podľa výsledku hospodárenia spoločnosti a nadstavbový odmeňovací systém za získanie zákazky.
Hľadáme nového kolegu,
ktorý má skúsenosti s ERP systémom
(ideálne s Helios Orange),
má rád aktívnu prácu a chce sa posunúť ďalej.
Tvojou úlohou bude :
· Navrhovať, programovať a testovať aplikačné funkcie do systému v SQL
· Realizovať požiadavky na úpravy systému, implementovať SQL funkcie a procedúry
· Testovať zmeny a nové funkčností
· Kontrolovať a monitorovať správnu funkčnosť systému
· Poskytovať poradenstvo užívateľom týkajúce sa využitia ponúkaných riešení ERP systému
· Analyzovať požiadavky užívateľov a navrhovať optimalizácie postupov pri práci s ERP systémom
· Tvoriť koncept riešenia cieľového stavu
· Pripravovať technickú a používateľskú dokumentáciu
· Školiť a podporovať používateľov systému
Okrem zaujímavej práce naviac získaš:
· prácu s najmodernejšími technológiami,
· prácu v dynamickom a modernom odvetví,
· príjemné a moderné pracovné prostredie,
· jazykové kurzy, tréningy,
· finančné príspevky pri životných a pracovných jubileách, či pri narodení dieťaťa,
· firemné akcie, teambuildingové aktivity,
· možnosť osobnostného a profesionálneho rastu,
· možnosť home office,
· flexibilnú pracovnú dobu,
· neformálnu a otvorenú komunikáciu,
· transparentnú firemnú kultúru,
· prácu vo firme, ktorá rešpektuje svojich zamestnancov aj okolie,
· skvelú partiu mladých a motivovaných ľudí.
Ponúkame Ti základnú mzdu od 1600 €/mesiac.
K tomu navyše polročné a ročné odmeny podľa výsledku hospodárenia spoločnosti.
Budeš :
Okrem zaujímavej práce naviac získaš :
Ponúkame Ti základnú mzdu od 1400 €/mesiac (ak si junior, tak od 1200 €/mesiac). K tomu navyše polročné a ročné odmeny podľa výsledku hospodárenia spoločnosti.
Pokud jste technicky zdatní a nebojíte se vstoupit do světa obchodu, jste ten pravý kandidát. Společnost robotec, s.r.o. charakterizuje především vášeň pro automatizaci a robotiku. Realizujeme projekty „na klíč“ v oblasti průmyslové robotizace a automatizace nejen v Čechách, ale aj na Slovensku a v celé Evropě. Nabízíme řešení robotického svařování, robotické manipulace a robotického broušení, jakož i řešení v oblasti průmyslové automatizace.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Dále požadujeme
Zaměstnanecké výhody, benefity
Uchádzači spĺňajúci podmienky zasielajte svoje profesné životopisy na e-mailovú adresu kalankova@vaw.sk
Ak ťa baví organizovať celofiremné akcie a zároveň máš dar na dôslednú prácu v administratíve, myslíme si, že táto ponuka je pre teba.
Čo bude v skratke tvojou pracovnou náplňou?
– Zabezpečenie uverejnenia pracovných pozícií na príslušných webových stránkach
– Zastrešenie kompletného výberového procesu
– Zabezpečenie pracovno-právnych úkonov a všetkých interných postupov súvisiacich s nástupom nových zamestnancov
– Evidencia a zabezpečenie agendy nutných oprávnení na výkon práce
– Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou, vedenie agendy lekárskych prehliadok (vstupné, preventívne, výstupné),
– Starostlivosť o sociálny program vo firme, organizovanie všetkých firemných akcií
– Zabezpečenie prvého kontaktu s návštevami
– Vybavovanie poštovej, telefonickej a emailovej komunikácie
– objednávanie a rozdeľovanie osobných ochranných prostriedkov
– Komplexná asistencia manažmentu podľa požiadaviek nadriadeného
Čo od teba očakávame?
• Zodpovednosť za riadenie projektov v oblasti robotického zvárania
• Samostatné manažovanie a plnenie cieľov projektu
• Plánovanie a pravidelná kontrola vývoja projektu
• Riadenie, koordinovanie a motivovanie členov projektového tímu
• Tvorba návrhov technických riešení projektov
• komunikácia so zákazníkmi o vývoji projektu
• Tvorba a dodržiavanie časových plánov
Chceš byť súčasť tímu TOP EXPERTOV v oblasti robotizácie, automatizácie a priemyselného zvárania? Hľadáme šikovného človeka na pozíciu KONŠTRUKTÉR.
Hlavnou náplňou tejto pozície je navrhovanie zváracích prípravkov, robotizovaných pracovísk, efektorov pre priemyselné roboty, dopravníkových systémov spolu s výrobnou dokumentáciou pre montáž a výrobu.
Táto práca je veľmi rôznorodá a znamená navrhovanie stále nových komponentov a inovatívnych riešení.
Pracovná pozícia vyžaduje inovatívne a kreatívne myslenie, dobrú znalosť technických riešení, noriem, štandardov a tímovú spoluprácu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– práca v programe SolidWorks
– navrhovanie technických riešení v spolupráci s projektovým tímom na základe požiadaviek od zákazníka
– spolupráca a koordinácia pri návrhu technických riešení s vedúcim konštrukčného tímu, projektovým manažérom a vedúcim výroby
– vypracovanie technickej dokumentácie pre výrobu a montáž na základe platných noriem
– návrh konštrukčných riešení v zmysle maximálnej hospodárnosti a zaisťovanie optimálneho spôsobu riešení na dobrej technickej a kvalitatívnej úrovni
– úprava konštrukčnej dokumentácie na základe výsledkov skúšok alebo vyjadrení od zákazníka
– využitie nových poznatkov vedy a techniky pri návrhu komponentov
– dodržiavanie technických noriem
– zúčastňovanie sa pri skúšaní navrhovaných výrobkov / dielov / pracovísk
– možnosť odborného rastu
– flexibilná pracovná doba
Do nášho tímu hľadáme kolegu na pracovné miesto asistent strojárskej výroby. Náplňou práce bude:
– príjem a evidencia výrobných objednávok;
– evidencia v sytéme materiálových a kooperačných objednávok;
– príprava materiálu pre výrobu a zabezpečovanie kooperácií;
– konečná úprava a kontrola vyrobených súčiastok podľa TD;
– balenie vyrobených súčiastok na expedíciu, expedícia.
Hlavnou úlohou finančného riaditeľa je riešenie finančných záležitostí vrátane prípravy finančných plánov, reportingov, finančných analýz, interných kontrol a koncoročných auditov. Priamo reportuje manažmentu s cieľom dosiahnutia ziskových obchodných rozhodnutí. Jeho činnosti sa týkajú nasledovných oblastí:
Využite príležitosť stať sa členom spoločnosti ktorá je lídrom na trhu v oblasti robotizácie.
– tvorba finančnej stratégie, dohľad nad jej realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
– zodpovednosť za dosahovanie stanovených finančných cieľov spoločnosti
– manažovanie činnosti tímov v rámci finančného oddelenia, komunikácia s manažmentom spoločnosti a interpretácia finančných výsledkov manažmentu spoločnosti
– riadenie finančných tokov spoločnosti, cash-flow
– tvorba finančného rozpočtu, kalkulácie, plánovania
– zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch hospodárenia
– analýza nákladov a následná optimalizácia nákladov spoločnosti
– spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy, komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
– Priame podieľanie sa na tvorbe stratégie spoločnosti – vysoká miera sebarealizácie
– – Mobilný telefón + notebook
– Veľmi zaujímavé finančné ohodnotenie
– Polročné a ročné odmeny
– Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
– Stravné karty
– Jazykové kurzy a odborné školenia zadarmo
– Mladý a príjemný kolektív
– Príjemné, klimatizované a úplne nové pracovné prostredie
– Firemné akcie, rozšírený pitný režim zadarmo, široká ponuka ďalších benefitov
Vysokoškolské v ekonomickom smere
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Microsoft Excel – pokročilý/expert
– min.5 rokov praxe a profesionálnych skúseností na pozícii finančného kontrolóra, finančného analytika alebo finančného riaditeľa vo výrobnom závode
– znalosť anglického jazyka
– aktívne používanie programu Microsoft Excel na vysokej úrovni
– znalosť relevantných zákonov (o účtovníctve, o DPH, o daniach, obchodný zákonník)
– znalosť štatistických výkazov
– veľmi dobré komunikačné a analytické schopnosti
– logické myslenie
– zodpovednosť, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť, zmysel pre tímovú spoluprácu, schopnosť pracovať pod stresom, flexibilita
– znalosť ekonomického softwaru (Helios výhodou)
Platové podmienky:
od 2700 € + polročné a ročné odmeny. Na pohovore starostlivo posúdime Vašu kvalifikáciu, predpoklady a skúsenosti a kandidátom s vyššou úrovňou skúseností a praxou bude samozrejme seniorita zohľadnená v platovej ponuke.
Krátke zhrnutie pozície
Hľadáme samostatného a skúseného človeka na pozíciu konštruktér strojných zariadení. Hlavnou náplňou tejto pozície je navrhovanie robotizovaných pracovísk, zváracích prípravkov, polohovadiel, uchopovačov ako aj príprava výkresovej dokumentácie pre výrobu a montáž. Táto práca je veľmi rôznorodá a znamená navrhovanie stále nových komponentov.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Práca v programe SolidWorks
• Navrhovanie technických riešení na základe dopytu od zákazníka.
• Spolupráca a koordinácia pri návrhu nových komponentov s nadriadeným a projektovým manažérom
• Spolupráca pri vypracovaní technickej dokumentácie pre výrobu
• Návrh konštrukčných riešení v zmysle maximálnej hospodárnosti a zaisťovanie optimálneho spôsobu riešení na dobrej technickej a kvalitatívnej úrovni
• Spolupráca s technológom a vedúcim konštrukcie pri navrhovaní konštrukčného riešenia navrhovaného dielu
• Spolupráca pri vypracovaní cenových ponúk nových komponentov
• Úprava konštrukčnej dokumentácie na základe výsledkov skúšok
• Využitie nových poznatkov vedy a techniky pri návrhu komponentov
• Dodržiavanie pokynov uvedených v jednotlivých smerniciach
• Zúčastňovanie sa pri skúšaní navrhovaných výrobkov / dielov
• Spolupráca s projektovým manažmentom na technických podkladoch cenových ponúk
Jazykové znalosti
Anglický jazyk výhodou nie však podmienkou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• SŠ/VŠ vzdelanie technického smeru
• znalosť práce v programe SolidWorks, CATIA alebo AutoCad (prípadne iný 3D program)
• minimálne 2 roky skúseností na obdobnej pozícii
• tímový hráč
• pozitívny vzťah k práci, kreatívne myslenie a tvorivosť
Iné výhody
– Motivujúce platobné ohodnotenie
– Možnosť kariérneho rastu
– Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
– Na základe finančných výsledkov firmy 13. poprípade 14. plat
– Stravné karty
– Jazykové kurzy a školenia
– Mladý a príjemný kolektív – dobrá partia
– Príjemné, nové pracovné prostredie
Platové podmienky
Ponúkaný plat závisí od skúseností uchádzača a je v rozmedzí od 1500 – 2000 Eur
Do nášho tímu v rýchlo rastúcej a stabilnej spoločnosti robotec, s.r.o. hľadáme schopného samostatného človeka na pozíciu PLC programátor. Vašou hlavnou náplňou bude PLC programovanie, starostlivosť a zodpovednosť za oživovanie automatizovaných zariadení a ich uvádzanie do prevádzky.
– Tvorba PLC programov, tvorba vizualizácie v HMI
– Oživovanie zariadení a ich uvádzanie do prevádzky
– Realizácia optimalizačných prác na výrobných zariadeniach
– Riešenie technických problémov z hľadiska automatizácie
– Zúčastňovanie sa realizácie a implementácie zariadení priamo u zákazníka
– Vytváranie technickej dokumentácie v súlade s požiadavkami koncových zákazníkov
– Aktívna spolupráca s projektovým a konštrukčným tímom
– Mobilný telefón + notebook
– Veľmi zaujímavý plat
– Polročné a ročné odmeny
– Možnosť kariérneho rastu
– Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
– Stravné lístky
– Jazykové kurzy a odborné školenia zadarmo
– Mladý a príjemný kolektív
– Príjemné, klimatizované, úplne nové pracovné prostredie
– Firemné akcie, rozšírený pitný režim zadarmo, široká ponuka benefitov
Predpoklady:
– Prax na pozícii PLC programátora
– Ovládanie TIA portálu, Beckhoff, Omron
– Programovanie riadiacich systémov Siemens, – Beckhoff, Omron
– Vzdelanie v odbore výhodou
– Vyhláška č.508/2009 Z.z. §21
– Technické a logické myslenie
– Spoľahlivosť, precíznosť, zodpovednosť, tímový hráč
– Samostatnosť
– Dobré komunikačné a negociačné zručnosti
– Flexibilita
– vodičský preukaz sk.B
Mzda: od 1 400 € – 2 000 € + polročné a ročné odmeny.
Polovica náplne práce je starostlivosť o agendu personalistiky – hľadanie nových zamestnancov, starostlivosť o existujúcich zamestnancov, druhá polovica je starostlivosť o administratívu spoločnosti a asistencia najvyššieho vedenia spoločnosti.
– Zabezpečuje uverejnenie pracovných pozícií na príslušných webových stránkach, poprípade univerzitách
– Komunikuje s kandidátmi telefonicky – prvé kolo pohovorov
– Zabezpečuje a je súčasťou ďalších kôl pohovorov spolu s príslušnými nadriadenými. Zastrešuje kompletný proces výberu kandidáta.
– Zabezpečenie všetkých formalít v súvislosti s nástupom nového zamestnanca
– Zabezpečovanie pracovno-právnych úkonov v súvislosti s nástupom nových zamestnancov
– Príprava pomocnej agendy týkajúcej sa miezd
– Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou, vedenie agendy lekárskych prehliadok
(vstupné, preventívne, výstupné),
– Spolupráca s personálnymi agentúrami (zadávanie úloh, kontrola životopisov)
– Starostlivosť o sociálny program vo firme
– Zabezpečenie prvého kontaktu s návštevami
– Zabezpečenie kancelárskych potrieb
– Vybavovanie poštovej, telefonickej a emailovej komunikácie
-Práca s interným systémom spoločnosti
– Evidencia údajov o zákazníkoch
– Komplexná asistencia manažmentu podľa požiadaviek nadriadeného
Vzdelanie v obore HR je veľkou výhodou.
Anglický jazyk – aktívna znalosť (B2)
Vodičský preukaz typu B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie a prax v oblasti personálnej administratívy v technologickej firme veľkou výhodou
Pokročilá úroveň práce s PC (Word, Excel)
Zodpovedný, samostatný a organizovaný typ so zmyslom pre systém a spoľahlivý výkon svojej práce
Iné výhody
– Práca v rýchlo rastúcej spoločnosti
– Na základe finančných výsledkov firmy 13. poprípade 14. plat
– Stravné lístky
– Príspevok do 3. dôchodkového piliera podľa odpracovaných rokov
– Jazykové kurzy a školenia
– Mladý a príjemný kolektív
– príjemné pracovné prostredie
– Priame podieľanie sa na tvorbe stratégie spoločnosti